Diskuse

Trhni si

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Járo, máte rád ty složité, cesty osudu, cesty až na hrod nože, tam - potom přichází pokora? báseň jako vždy moc pěkná

1 0
možnosti
Foto

Možná :-). Moc děkuji, Lucko. Jako vždy skvělý komentář.

1 0
možnosti
Foto

Ve verších to trochu drhne, když nevím, který Honza si trhne???

2 0
možnosti
Foto

Jsem si spletl Honzu s Davidem, sakra, :-))))

2 0
možnosti
Foto

Taky mám ta slova někdy na jazyku, ale i bez té výzvy neodvratný čas beztak oponou trhne

3 0
možnosti
Foto

Ano, Vildo. Jednou ano a není to jen "na jazyku". Moc dík 😊

0 0
možnosti
Foto

Pochybnosti, pochybnosti, pochybnosti...

Hezký víkend

Vašek

2 0
možnosti
Foto

P39e68t89r 82B93u90r80i85a59n

16. 12. 2023 10:34

Ahoj Jardo, při čtení se mi vybaví několik asociací. Je to opět velmi pěkné.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Petře. Je to ze života

0 0
možnosti
Foto

Hezká. Blbý je, že všechno jednou skončí.

1 0
možnosti
Foto

Kladu si otázku, jak to okomentovat a jediné, co mě napadá, je pocitově. Jardo, zřejmě jsi do těch veršů dal spoustu energie a ta z nich teď přímo vyvěrá.

Jo a díky.

1 0
možnosti
Foto

No, Ty to prostě umíš. Ani mě to nenapadlo. Ale asi ano. Já děkuju, Honzo.

1 0
možnosti
Foto

J56a25n 25Š21i19k

16. 12. 2023 7:25

To je pro mé, Jardo? Děkuji...Krásnou sobotu

2 0
možnosti
Foto

Milý Honzo, ty bych si nikdy nedovolil, ale absolutně nepopírám potěšení, že Tě to oslovilo. Jsme všichni stejní :-). Díky

0 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik