Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Život jak plátno malíře, barvy si mícháš sám, oporu hledáš ve víře, že nepřijde ten, kdo je nepozván.

1 0
možnosti
Foto

Konečně napsala moje nejoblíběnější Zuzanka. Děkuji :-)V

0 0
možnosti
Foto

Neboj se, zaplaš ty můry děsivé

Nehledej jenom pozlátko duhové

Věř tomu, že život dává i bere

Skrz tmu se na povrch světlo dere.

:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavlí. Jsi dobrá :-)

0 0
možnosti
Foto

Já naštěstí nočními můrami netrpím. Mezi nejstrašnější sny u mne patří, jak se marně snažím opravit nějaký přístroj či nemohu sehnat potřebnou náhradní součástku.

My technici to máme jednodušší. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky:-), já myslel, že se Vám zdá o některých blogerkách;-D

0 0
možnosti
Foto

Francisco Goya: Fantazie opuštěná rozumem plodí nemožné stvůry. Spojená s ním je matkou všech umění a zdrojem jejich zázraků;-)

2 0
možnosti
OD

Zcela srdečně se přiznám, že jméno Goya je pro mne vždy spojen s velmi příjemným pocity, když jsem kdysi při listování jeho monografií potkal La Maju. Byl jsem kdesi na druhém stupni základky.

Jako dítě otrlé prohlídkou národopisných dílek jako "Pobitá Sasíků pod Malou Skálou" , "Prokop Holý na poli lipanském" a absolvent školního promítání velkofilmu Komenský a recitátor Kytice, jsem jeho běsy bral s jistou mírou dětského cynismu jako další a jinou perverzi pro dospělé. Vyrůstat v kvartálním plánu jaderných cvičení v Krčském lese nás asi duševně otužilo.

2 0
možnosti
Foto

Moc dobře rozumím, mám podobné zkušenosti. Díky, pane Dubovský :-)

0 0
možnosti
MP

Opět R^V, Jaroslave. Kdysi jsem viděl film "Goya", kde hrál hlavní roli litevský herec Donatas Banionis a to bylo, jako by Goya obživl :-). A byly tam i ty noční můry.

1 0
možnosti
Foto

https://www.csfd.cz/film/91387-goya/recenze/

Už ho tahám :-). Děkuji za typ i návštěvu, Miroslave :-)

1 0
možnosti
Foto

Červenka, ;-O že se nestydíš ... být tak plodný. ;-) R^ Z dětství si pamatuji text od Ivo Jahelky: zas jdou na mě noční můry z Domu bytové kultury, od půlnoci bez námitek ležím frontu na nábytek, díky našich krámů spektru zejtra jdu spát před Elektru, je to horší každým rokem, děda sedí před Čedokem ...

5 0
možnosti
Foto

;-D;-D Davide;-D nesmieš robiť tie čitateľské denníky

1 0
možnosti
Foto

J72a71n 92P79r61a53ž53á18k

20. 10. 2022 21:17

R^To je krásně ponuré, Jardo. Dříve se strčilo peklem, nehřeš/nezlob nebo v něm skončíš. Moje babička na to měla odpověď: "Peklo? Teď tady na téhle zemi jsme v pekle." Stačí se podívat okolo sebe a dávám jí zapravdu.

4 0
možnosti
Foto

Ja by som povedala, že zažívame aj peklo i nebo. Ako kedy sa to vyvinie.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Já se ti teda přiznám. Politický, ani o Ukrajině od tebe nečtu, ale po bádni vždycky skočím.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Šárko, ale že má pěkný bádně. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Oba Pražákovi, to tedy vnímám jako poctu. Děkuji Soňo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik