Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nech sa slovo ako posol, dotkne jej duše,

nech zľahka k jej srdcu nežne kluše,

ak má pocítiť čo pocítiť potrebuje.

Tá chvíľa ešte neprišla? Omyl. Už tu je.V

2 0
možnosti
Foto

Vy mě zničíte, Janka. Děkuji Vám:-)V

1 0
možnosti
IB

Opět krásné verše.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Iri, vím, že bys to nenapsala jen tak:-)

1 0
možnosti
JM

J69a23n 14M21a97r50e79k

20. 10. 2022 20:04

Shodou okolností jsem nedávno přečetl (už asi po páté) Goyu od Feuchtwangera. Jinak Goya není můj typ umělce.

1 0
možnosti
Foto

Goya čili Trpká cesta poznání, bohužel jsem nečetl. Doporučujete? Četl jsem jen Lišky na vinici.

0 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik