Diskuse

Znovu nové

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes do smíchu mi není

nebe se zatmělo

skřivan vzlétl nad osení

Odpověď na otázku hledám

proč mi smutek srdce ničí

podám ti prst, ruku celou nedám.

Jak slupky cibule štípou tvoje slova

láska odlétla jak skřivan nad poli

slunce se za obzor schová.

Pro tebe srdce mě zabolí

3 0
možnosti
Foto

... jo a chválím a ten perex je moc hezkejR^

1 0
možnosti
Foto

Žití s nevinnosti moc se nesnoubí..

Co to melu za moudra?

Radši šoupnu maso do trouby;-D

3 0
možnosti
MP

R^ Perfektní. A moc pěkný perex.

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jste zmínil ten perex, díky, Miroslave:-)

1 0
možnosti
JR

J80a47n 56R35á60ž

24. 6. 2022 8:49

Pěkné!;-)

1 0
možnosti
Foto

V jediném oku zlého obra

zračí se zášť, bolest i strach

nikdy se nepřidat na stranu dobra

a všechny city zadupat v prach

a přece kdesi v nitru duše klíčí

co možná láskou pošetile zveme

a tahle síla nenápadně ničí

tu stinnou stránku, co má každý z nás

Nechme tedy prosím Kyklopa žít

musí jen překonat svůj vnitřní vzdor

i on umí milovat, plakat i snít vždyť je to jen nešťastný osamělý tvor

5 0
možnosti
Foto

Jardo, sni a básni dál.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Ta je.. opět krásná, Jardo.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, Šárko. Musím říct, že si toho od Tebe cením:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Křehkost návratů...

1 0
možnosti
Foto

Jednou skončí:-), hezky myšleno, díky Honzo:-)

1 0
možnosti
Foto

Že by žena žhnoucí, žádostivá v moudrosti svéhlavé žádala, žij, Jaroslave?

1 0
možnosti
Foto

Jsem jen neviditelný Kyklop, Davide. Nikdo mě nevidí. Brzy půjdu spát a přijede žhnoucí, v moudrosti žádostivý sen, který mě oživí:-):-):-) Díky za nákuk:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik