Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě vláda nejvíc naštvala, že Babiš ještě není za mřížemi, nebo alespoň před soudem. Ale mám to jako pan Mudra - nikdo lepší není.

9 10
možnosti
Foto

Přemýšlel jsem, jestli tam mám dát i tohle, nakonec jsem to vynechal, ale je to určitě součást. Mám to také jako pan Mudra, ale.....

0 0
možnosti
Foto

Jak jsi správně napsal jejich hlavní program by antibabiš. Po vyhraných volbách měli rétory vyměnit za odborníky, to se nestalo. Hospodářství a reformy se nedají ani ukecat ani sebeuchválit. Vypadá to, že není alternativa, nicméně je nutné jí hledat a přesvědčovat schopné lidi, aby do té žumpy zvané česká politika skočili.

Vašek

3 1
možnosti
Foto

Máš pravdu, Vašku. Ale to nejdřív bude třeba najít ty, co budou přesvědčovat :-)))))

1 0
možnosti
Foto

Pro mne je nejsmutnějším zjištěním, že pro mne nemá tato nekvalitní vláda alternativu.

Pár roků zpět se dalo doufat, že po volbách přijde "jinej sekáč".

Nyní se téhož lze obávat.

11 0
možnosti
ZK

Dobře shrnutý, pane Červenko, přesto bych z dvou variant škrtnul tu, že si chtějí užít a po nich potopa. Na vítězství v dalších volbách totiž začínají pracovat. Pan Rakušan už řekl, že korenspondenční volbu svojí parlamentní "108" prosadí, a jim z příznivě nakloněnýho Hradu zaznělo, že volit by se mohlo už od šestnácti.

15 0
možnosti
Foto

Díky, to by ale museli začít pracovat na TikToku jako AB :-))))

1 0
možnosti
MM

Já v té důvěře, byť limitované, setrvávám, Nic lepšího nevidím.

9 4
možnosti
Foto

Já zatím také ne, ale chtělo by to bejkovec.

1 0
možnosti
Foto

J79o41s64e24f 84B22á46r29t19a

16. 8. 2023 11:21

Já bych vládě poslal písničku, ať nejsem jenom negativní:

https://www.youtube.com/watch?v=wd6zRKAXrSU

2 0
možnosti
MK

Není se čemu divit.

Karma.

3 0
možnosti
JD

Je to jen výsledek volby menšího zla. Lidé nemají s čistým svědomím koho volit.

23 3
možnosti
Foto

Tentokráte s vámi souhlasím.

2 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik