Diskuse

Zklidnění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ja sa veľmi ospravedlňujem, ale musím to trocha opraviť, lebo na Tolleho som dosť háklivá, nepozrel si citát v origináli, kde znie nasledovne: "The greater part of human pain is unnecessary. It is self-created as long as the unobserved mind runs your life" - "Väčšina ľudskej bolesti je zbytočná. Vytvárate si ju sami, pokiaľ váš život riadi nevedomie (nevedomá myseľ)".

0 0
možnosti
Foto

Zastavit vitr? Zklidnit bouri? Nikdy, radsi jak Fenix shoret stale dokola.R^

2 0
možnosti
Foto

;-D, tak to fakt nevím, Honzo. Díky:-)

1 0
možnosti
IB

Krásné verše, děkuji za zpříjemnění neděle:-)

1 0
možnosti
Foto

Není zač, Iri, jsem rád, že ke zpříjemnění došlo:-)

1 0
možnosti
IL

I90v43a41n82a 90L83a44n77c60e

26. 2. 2023 11:11

Je právě neděle ráno, pět hodin a já si čtu: nedělní chvilku poezieR^V

1 0
možnosti
MP

R^ Bezvadné, Jaroslave. Vaši poezii mám moc rád. Eckhart Tolle patří k mým nejoblíbenějším autorům (právě čtu opět Novou zemi):-).

1 0
možnosti
Foto

Je mi doporučován. Chytám se na něj, ale zatím jsem zamrzl u Coelha;-D. Děkuji Vám, Miroslave, moc si toho vážím, opravdu.

1 0
možnosti
Foto

Jardo, ten Tolle to napsal dobře ... a ty taky. R^

2 0
možnosti
Foto

Tolle to napsal skvěle, já možná jen dobře;-D. Díky, Davide:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Vy tam vždy necháte kus naděje.VVV

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Naděje je prokletím i energií života. Děkuji Vám, Vašku:-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Vďaka za nedeľnú chvíľku poézie.

4 0
možnosti
Foto

Pokaždé myslím i na Tebe:-)

2 0
možnosti
Foto

Ta písnička je top VR^Cindy mám moc ráda.

I báseň se ti povedla, jako vždy :-)

4 0
možnosti
Foto

Díky Šári, také jsem ten film měl vždy rád.

1 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik