Diskuse

Vše je jinak

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^V Klid se najít (nakonec) musí.

1 0
možnosti
Foto

Ano, Miroslave, blížím se:-)

0 0
možnosti
Foto

J83a92n 48Š96i95k

8. 2. 2023 7:16

Líbilo se mi :-) Krásný den Jardo

1 0
možnosti
Foto

Jejej, děkuji, pane Ráži:-)

0 0
možnosti
Foto

Naprosto zjevně nic není jasné....

R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Milovať znamená spoznať sám seba v niekom inom(Tolle)

8-o;-O

Všetko je zdanlivo inak.

Alebo je tak, ako má byť.

Odháňaš ten tmavý mrak,

rozmýšľaš ako ďalej žiť.

Čím viac mrak odmietaš,

tým viac sa ti vracia,

a na drobné rozmieňaš.

bumerang svojho šťastia.

V prijatí je skrytá pokora, to už dávno dobre vieš, a nádej, tá nežná potvora nepopiera, že ľúbiť smieš...

5 0
možnosti
Foto

Odháněl jsem ji čím dál tím blíž....

2 0
možnosti
Foto

Ještěže existují blogeři, jako jsi ty. Milé, NORMÁLNÍ blogy mám nejradějiR^

4 0
možnosti
Foto

Děkuju, Šári, už se chystám na Tvůj

1 0
možnosti
Foto

Já mám reklamu na alkohol tester. Tak mi asi v práci dají brzy dejchnout.;-D

A báseň je opětR^:-)V

5 0
možnosti
Foto

Děkuji za hodnocení mého díla:-). Tester přehlížím;-O;-D

1 0
možnosti
Foto

Poprosil bych všechny diskutující, aby zachovali pietu poetického místa na blogu a tvářili se co nejvážněji;-O

4 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,71
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik