Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Když jsme při nenahlasenem poplachu vyjížděli ve3skama za Olomouc, jen malokterej řidič byl střízlivej... Na zastávkách MHD postávali lidi, co mířili na ranní směnu a vojsko ČSSR vyjíždělo v ranních hodinách z kasína...

1 0
možnosti
Foto

Úplně to vidím, Marku. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Na vojnu jsem vyprovázela všechny kámoše a když se vrátili- jako bych je zrovna při čtení článku slyšela. R^

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem rád, že to zní autenticky, to byl záměr, nikdy takhle nepíšu, nebylo to úplně jednoduché. Díky, Alice:-)

1 0
možnosti
Foto

R^To bejvala klasika, taky si to tak pamatuju. Zivotnost vojina lidove armady v ostrem boji se predpokladala na pet vterin.

3 0
možnosti
MB

Voják jsem byl udatný. Za 2 roky vystřílel asi 10 patron. Nicméně těch kopíráků a pásek do psacích strojů? Pronikl jsem rovněž do výcvikových prostorů. Do tiskárny ve sklepě a kreslírny na půdě! Mega objekt budovy Divize v Sušici...

Cosi jako PŘ. Množství oddělení ,dle odborností. Zhruba 20. Já v centru šílenství - OSK. Všechno plánovali. Jedinečná možnost- Poznat ty lidi i z lidské stránky. Šéfova důvěra. Pravidelné donášky koňaku - Ararat. Občanský pracovník - Rum. Nutil mne ke konzumaci za mapou. Klasika písaře zkompromitovat.To já rád! Všichni peněz jako želez -konzumovali všichni. Překvapím, vůči mé osobě? Milí a rozumní lidé. Na svého slouhu laskaví Vrchol, předání klíčů od bytu. Vždy nejnižší šarže - péče o písmáka. kpt. Kuba, můj velící na dovolenou. Bojový úkol - zalévat kytky. Přijela mi dívka, hleděla! Četař Buček v bytě. U barevné televize na sídlišti lampasáků ... !

Činili se převelice, agresor číhal. Objevili spoustu závad. Objížděním 2 motostřelecké divize, (Janovice, Klatovy, H. Týn). Objev mizerné bojeschopnosti! "Na ubytovně chaos. Nejednotnost barvy prostěradel. Byly zelené, nicméně i bílé! Kotelnáící se nezúčastňovali pravidelného školení PSM"! Asi nejlepší? "Na zvolání Stůjte! Opilý vojín Štěpánek upadl" :-) Vojna není o zbrani. Je o ovládnuté sebe sama. Platí, zahrabán i mezi papíry ...

5 0
možnosti
Foto

Teda to byla zašívárna, Miroslave;-D

1 0
možnosti
Foto

R^;-D tankista, Znojmo 1958 až 60. Nejvíc buzerovali Slováci...

5 0
možnosti
Foto

A máte to, Horste, tankista a ještě Vám to Janka potvrdila:-)

0 0
možnosti
Foto

Tankisti a pohraničníci to mali vraj najhoršie, ale vysokoškoláci u nás slúžili len rok a keď sa oženil niekto a narodilo sa mu dieťa, tak mal skrátenú vojnu.Tak Vy Ste mladík ešte, ale niekde som čítala, že nás chceli premiešať a preto mnohí Češi slúžili na Sk a Slováci v CZ.Z toho potom vznikalo veľa manželstiev.

3 0
možnosti
OU
Foto

Příjemné zábavné čtení. Naštěstí to už neplatí.

3 0
možnosti
Foto

R^Koukám Jaroslave, že za vás byla na vojně již celkem pohodička. :-):-):-):-)

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Jsem čekal, kdo s tím přijde a hned ten první;-D;-D;-D, díky, Vašku:-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik