Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jardo, štěstí, že mám Modrou knížku. R^ Vzhledem k tomu jak revoltuji proti nadřízeným.

2 0
možnosti
MP

Hezké vzpomínky, Jaroslave. Já byl u tankistů v Písku - myslím, že jsem o tom už někdy psal - v celkem těžké době, kdy se uvažovalo, že bychom Polákům mohli oplatit jejich bratrskou pomoc z r. 68. Na štěstí k tomu došlo jen tak napůl - vyjelo se, ale nedojelo se :-). Vzpomínám, jak podporučík J. (furťák) říkal: "Já bych toho Walesa postavil ke zdi a vodjebal bych ho" :-). Ale v zásadě nevzpomínám ve zlém: sport, sranda a volný čas jsem věnoval studiu Němčiny, což se mi později bohatě vyplatilo.

1 0
možnosti
Foto

Ano, Miroslave, už jste psal. Je to druhý blog ode mne na podobné téma po dlouhé době. Díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Jardo za blog, kterým se vrací nostalgické vzpomínky těm, kteří vojnu prožili.

Říká se, že paměť dokáže vytěsnit špatné vzpomínky a ponechává si většinou jen ty pozitivní. Jako špagát a štábní krysa jsem měl u bigošů v Rokycanech dost tolerantní zacházení, takže si nemohu příliš stěžovat - samozřejmě až na samotný princip vojenské služby, t.j. odloučení od normálního života, podřízenost lampasákům, noční služby pomocníka dévéťáka atd....

Karma :-(.

3 0
možnosti
Foto

Děkuju, Ivane. Já si pamatuju skoro všechno, i to blbý:-)

4 0
možnosti
JK

Zdravím, jaké vojsko? Jinak my jsme tomu říkali „přežití“, ale já byl u průzkumu a tam se standardně běhaly 2-3x týdně zrychlené přesuny 5-7km v plné polní, takže jsme to celkem zvládali. Ale i tak si pamatuju, hlavně z PŠ, tu chůzi v polospánku nebo když jsme byli po běhu v maskách tak na kaši, že jsme se začali smát jako nějací magoři :-)

1 0
možnosti
Foto

Také zdravím:-). Protivzdušná obrana. Njn s průzkumákem se nemůžu rovnat:-). V masce jsem si také zaběhal, pěkný hnus. Právě jsem si dnes vzpomněl na ten polospánek při únavě a napsal tenhle článek. Díky za super příspěvek:-)

0 0
možnosti
Foto

Já si včas opatřil modrou knížku. Koukám, že jsem o ho dně přišel. :-)

2 0
možnosti
RJ

;-DHistorek by byla spousta...Daleko absurdnějších, vojna byla absurdní sama od sebe.

3 0
možnosti
Foto

;-) Je to marný, je to marný je to ...;-D Vojna byla hezká, ale krátká;-D

1 0
možnosti
DM

Libavá, Kroměříž. Rukoval jsem jako hadice, pak lapiduch. Zajímavá přechodná doba 1989 až 1991.

- pokus nahnat nás do ulic koncem listopadu 1989. Odmítli jsme.

- přechod od "soudruhu" k "pane".

- vzpoura v Leopoldově

- prověrky komoušů

- snaha politruků upíchnout se v jiných funkcích

- odchod schopnějších gum do civilu

Dal by se o tom napsat román. Ale nechce se mi babrat v tom zeleným hnusu :-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, pane Matyáši, za příspěvek. Možná škoda, jistě by to bylo zajímavé.

0 0
možnosti
Foto

J48a19n 30Š98i73k

5. 2. 2023 18:00

Budou další zážitky? Jestli jo, tak se těším Jardo. Hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, no, vzhledem k ohlasům asi ano. Prožitků mám hodně. Díky. Také hezký zbytek neděle.

1 0
možnosti
Foto

Pístov? Tak to jsme se tam museli o pár let minout.:-) Dlouho jsem tam ovšem nebyl. Při podobné akci jsem bohužel "padnul za vlast" a moje vzpomínky jsou tedy ty úplně nejhorší....

1 0
možnosti
Foto

Tak to je mi líto, pane Bárto

0 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik