Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také si kladu stejnou otázku, co je v nadpisu. I dlouhý život je v podstatě krátký, protože vysoké stáří se už za plnohodnotný život nedá pokládat. Proto by si měl člověk užívat důchodu a ne se štvát a hádat s odpůrci.

2 0
možnosti
JK

Spíš než unavená vizáž dědka mně dělá starost, že hrozí, že Ukrajina nemusí ustát chystanou ruskou ofenzívu. Jako by to snad ti Němci chtěli...... USA nemohou Ukrajince nechat prohrát - a v případě přímého zásahu NATO do konfliktu, na podzim můžeme opravdu být ve víru třetí světové. A ta bude do pár týdnů takřka jistě eskalovat... víte jak.

1 1
možnosti
PV

To je pěkný názor, ale pric to píšete sem? :D

Článku o Ukrajině je přece milion.

1 0
možnosti
RK

To byla tiskovka, viď Juriji ;-D;-D;-D

2 2
možnosti
OU
JK

Teď jsem si přečetl cca 3 nebo 4 počáteční odstavce toho rozhovoru s Babišem na seznamu a teda na rovinu, já na tohle nemám žaludek. Prostě nemám, přestal jsem se snažit to dočíst, protože pokud bych pokračoval, jenom to ve mně vyvolá nenávist k ostatním lidem - a nejde jen o Babišovy voliče, prostě mám odpor ke všemu Homo sapiens, protože Babiše tenhle živočišný druh už mnohokrát volil, stejně jako s jásotem volili pana Hitlera a volí i pana Putina a vůbec. Nevím, možná je to tím, že všichni ústavní činitelé jsou pro mne jen úředníci, s jednou dírou víte kam, stejně jako poslední bezdomovec. Proč teda tolik lží kvůlivá jedné úřednické funkci. Asi je chyba ve mně, i když jsem jistě byl v životě párkrát ambiciózní, vždy jsem byl líný se kvůli tomu přetvařovat a i kdybych se snažil lidmi manipulovat, stejně by mi to nešlo, vím to moc dobře. Vlastně už nic neřeším, už to doklepu, a to jsem o 20 let mladší než Babiš. Chápu teď, že pokud Babiš znechutí nějaký objem lidí jako jsem já, může se stát, že někdo nepřijde k volbám a on tu šanci fakt bude mít. Na druhé straně, jediné, co mne trošku probouzí z letargie, jsou katastrofy - neměl bych si tedy vítězství pana Babiše přát? - - Teda aby už ten hnus byl za náma. Takže v pátek u voleb, přátelé, a co tam hodit, to jistě víte.

0 0
možnosti
JZ

Můj kamarád Slovák k tomu řekl: "Vieš Janko, mám Čechy rád, ale u nás bychom Čehúna za prezidenta nezvolili."

7 1
možnosti
Foto

Ale jednoho zahraničního jsme už měli, takže jistý zácvik by byl. ;-D

4 0
možnosti
PN

P30e11t53r 61N84e23d48v63ě72d

21. 1. 2023 12:22

:-) normálně karma za tu starostlivost. Jsem normálně překvapen, co se dá ještě vytasit.

K tomu přidejte o dvacet let mladší manželku, děti v pubertě...

Normálně se musím pořádně zamyslet, zda by fakt nebylo lepší počkat na toho premiéra, tedy na pokus vrátit ho do premiérského křesla. Třeba se to ještě bude smět.

Víme jaká však jaká je odolnost druhého důchodce? Zvládne každodenní zápřah?

Na druhou stranu, když by ho to zmáhalo, tak jeho manželka mu to dokáže politicky vysvětlit a namotivovat ho zase do zápřahu.

5 8
možnosti
Foto

Mám pocit z některých příspěvků (např. z příspěvku pana doktora - prý primitiv!!), že to není starostlivost, ale radost z neštěstí (z neštěstí domnělého, protože co člověk, to jiné vnímání), u Zemana i u Babiše. Holt, pravda a láska musí zvítězit.

4 9
možnosti
JK

Dobrý článek. Andrej ovšem vypadá strhaný už delší dobu /a není se čemu divit/, za dobu v politice /cca 10 let/ zestárl vizuálně o 20, možná spíše o 30 roků. Místo energického chlapíka v nejlepších letech je před námi strhaný senior. Ovšem, takhle "stresující" tempo jej provází celý život. Pokud by byl ten typ, že ten stres špatně snáší, už by to měl za sebou. Můj dojem za těch cca 25 let, co ho zřetelně vnímám, je ten, že jej účast ve víru dění spíše nabíjí, než že by mu nějak zásadně ubližovala. Navíc, jeho rodiče se oba dožili 81 let. Tzn., i když s článkem souhlasím, že Andrej už není to, co býval na konci devadesátek, tak přesto si myslím, že je před ním klidně ještě 10 až 15 let účasti v politice. - - - - A z jiného soudku - včera bylo v Brně na předvolebním srazu tolik lidí, že jsem raději šel pryč. Pocitově, tady v Brně ty volby skončí 60/40, bez diskuse. Ovšem neznám nic jiného kromě nálady v Brně. Mimo velká města to může být právě obráceně a je klidně možné, že Babiš šanci na vítězství ve volbách ještě zdaleka neztratil.

4 1
možnosti
Foto

Díky, Pane Košíčku. Přikláním se k Vašemu názoru. Má to logiku. I když nevěřím, přál bych si, aby ten poměr byl ještě výraznější. Ten člověk je chodící katastrofa.

3 3
možnosti
JP

J61a16n 13P26a93v24l81í29k

21. 1. 2023 11:53

LDNka v Lánech je sice již zaběhnutá, ale příliš nákladná. Další důvod, proč ne Babiš.

14 3
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

7 5
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik