Diskuse

Příležitost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ona mě neviděla

To já viděl ji

Pro mne netančila

na té koleji

ta dívka, co nevrátí se zpět...

5 0
možnosti
Foto

Pokrytectví beru zpět:-), krásné!

1 0
možnosti
Foto

Jardo, držím se rčení: raději budu litovat toho, co jsem udělal, než toho, co jsem neudělal. Takže každou příležitost je třeba chytit za pačesy. Pokud teda nemá pačesy jak my dva. ;-)

7 0
možnosti
Foto

Přesně! Takhle je to dobře;-D, teď ještě uvidíme co Vilém. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Jako snova milenka. Muzi pry si ji nekdy vysni a pak ji porad hledaji.

4 0
možnosti
Foto

A jak zpiva Petr Novak: Udelem bumerangu dvou je mijeni.R^

2 0
možnosti
Foto

R^Nemá cenu se ptát, je to neuchopitelné.VVV

2 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik