Diskuse

Výkřik

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Áno, je strašidelne krásny. Bol majstrom zobrazovania úzkostí. Však preto sa stal obraz najdrahším na svete. I vaše slová sú silné, rovnako ako obraz.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Janka. Chystám se na Goyu:-)

0 0
možnosti
Foto

:-):-)

V milostné extázi propnutá těla

rozum a cit nadobro ztráceje

Výkřik do tmy jak výstřel z děla

strach, vášeň, bolest, bezmoc

ale i naděje...;-)

1 0
možnosti
Foto

Rozklikl jsem omylem, protože jsem četl úderný perex: Výstřik od Edvarda Muncha. ;-D Ale zklamaný nejsem. Ba právě naopak. Je to síla. R^

1 0
možnosti
Foto

Jako fakt jsi mě rozřehtal. Smál jsem se ještě chvíli potom. Díky, Davide:-)

1 0
možnosti

R^R^R^ Jaroslave, perfektní. Stejně jako minule, i zde jste zahrál na "moji" strunu :-). Ještě k Munchovi: ten obraz mám také rád. Zdá se mi, že také trochu inspiroval Josefa Čapka, když maloval vizionářský cyklus Oheň. Líbí se mi také Munchův obraz "Tanec na břehu", který máme v NG. Zdravím Vás srdečně.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem rád, že hraji:-), Miroslave. Souhlas. Mrak. On se obecně dost inspiroval, alespoň dle mého. Myslím, že Van Gogh, Picasso (Piják, to minimálně kubismus je). Na Tanec na břehu mrknu.... Přicházející noc, kontrast nevinnosti a tmy. Hezké.

0 0
možnosti
Foto

R^To je tedy po ránu síla, Jardo. Nicméně ve slovech i v obrazu je vše vidět jasně.

1 0
možnosti
Foto

Pak se tedy omlouvám, Honzo:-). A ano, vše je tak jasně nejasné:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo Jardo, když zazvoní budík ( či budíček) to jsou ty povely života nejsušší...

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS