Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I35v45o 74C13i78l86i82c97h

5. 12. 2021 9:41

Souhlasím s Vámi, také se mi to nelíbí. Každý by měl mít právo se svobodně vyjádřit.

2 0
možnosti
Foto

Karma, naprostý souhlas. Jen je škoda, že skončíte tam, kde ony.;-D

S redakcí se nedá rozumné diskutovat, protože se s ní nedá diskutovat vůbec. Ale je dobře, že jste to napsal.

3 0
možnosti
Foto

Hm, už jsem v Hyde parku. To mě nenapadlo.

0 0
možnosti
RK

Zdravím, já tedy nevím co přesně se děje, moc často sem nechodím, nejsem v obraze, ale Radka Kielbergerová nelze najít v přehledu blogerů. Znamená to tedy, že jí smazali komplet?

1 0
možnosti
Foto

Ne, to ne, ale najdete jí jen tak, že si jí vygooglujete.

1 0
možnosti
Foto

Obě dámy mi občas pily krev, ale jejich odstranění z těchto stránek je neomluvitelné.

8 0
možnosti
JN

Máte pravdu. S oběma se dalo souhlasit i nesouhlasit. Ale umlčet je?

3 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,41
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik