Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen málo stačilo aby tahle zima byla jiná.... Od chvíle kdy kjsem viděl počátkem října, že ani osobní přítomnost Petra Smejkala v místnosti nemotivuje lidi k nasazení respirátoru, došlo mi, že jiná nebude....

4 0
možnosti
Foto

Nebudu zapírat, že jsem při psaní textu myslel i na Vás. Vím, že většinu těchto postojů jste prezentoval dávno přede mnou. Jen se nikdy ke kovidu v diskuzích nevyjadřuji.

1 0
možnosti
JD

J24a96n 92D46o64u31š97e52k

23. 11. 2021 14:38

řekl jsem v podstatě přesně to co si myslím. jediný problém, je že na to lidé prostě neslyší. Jak jsem řekl kdesi jinde, to co děláte vy dělám i já a považuji to za minimální snížení vlastního komfortu. Lapidárně řečeno, mnoho povyku pro nic.

7 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Teď určitě začnou křičet o získané imunitě a tím pádem nenutnosti očkování, ale už se mi na to nechce v textu poukazovat.

3 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik