Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J63o27s45e67f 52B26á77r28t83a

24. 10. 2021 18:56

Absolutní lidská, odborná a politická nekompetentnost - tak to nás teprve čeká pane Červenko.

11 3
možnosti
Foto

Já doufám, že se Vondráček do vedení Sněmovny nedostane. Tak snad tak zle nebude.

11 1
možnosti
RP

Také jsem to sledovala mám jiný názor. Když se Moravcovi zdála mírná kritika Vondráčka na prezidentskou kancelář kolem toho co se teď děje, tak vyhrabal kauzu Vrbětice a snažil se ho tlačit k vyjádření chování hradního ansámblu v ní .Známe Moravce, hodí na čele několik vrásek a jede a jede a běda jak se dotyčný nechytí. Mimochodem Vondráčka můžu, vím že ze mě teď uděláte koblihu ale je to aspoň i na fotkách pěkný chlap..

16 12
možnosti
VV

Ano, i Antonin Novotny se damam libil.;-D

10 1
možnosti
Foto

Takových nýmandů je plný Parlament ČR.

1 1
možnosti
Foto

A proč jim teda házíte svůj hlas?

4 0
možnosti
MK

M57i26l89a82n 52K54e52s30l

24. 10. 2021 16:04

Změna již se rýsuje.Dvě pionýrky se chystají do vedení sněmovny.Pekarová má být šéfkou a Richterová jednou z místošéfek.Pohrdly ministerským korytem.Řídí se poznáním:kdo nic nedělá nic nepokazí,kdo nic nekazí je nejlepším.No a ministr musí přece jen něco znát a za něco odpovídat.No na tom předsednickém křesle při absenci bývalého poslance Volného žádné nebezpečí nehrozí.

17 5
možnosti
MV

dival jsem se a souhlas

o vystoupeni s kytarou na pude snemovny jsme zrejme uz prisli naporad

7 6
možnosti
Foto

Bylo to trapné, ANO, také si myslím, že to má chlapec spočítané

5 6
možnosti
AM

Tímto blogem se pan Červenka se sám pasoval do role nejsměšnějšího blogera;-D

13 16
možnosti
Foto

Přeji vám hezký den, pane Mahovský, jsem velmi rád, že jsem vás pobavil.

6 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
24 12
možnosti
Foto

Nepochybuji a souhlasím 

3 2
možnosti
Foto

Proč "fnejsměšnější igurka,, pane Červinko? A proč ne pan poslanec? Rv

2 2
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik