Diskuse

Proč žít?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a přesně pro tohle všechno uvědomění chceme žít krásný nový rok

0 0
možnosti
MP

Hezká a podnětná úvaha, Jaroslave. Já jsem si v té souvislosti vzpomněl na svého oblíbeného autora, indického jezuitu Tonny de Mello, který v knize Čirá radost popisuje setkání s jedním z nejubožejších z ubohých, rikšou v - tuším - Dillí. Byl zcela chudý, těžce nemocný, ale vděčný za každý den a naprosto klidný. On byl živý a já jsem byl mrtvý, končí de Mello. Vše dobré do nového roku .

6 0
možnosti
Foto

Ano. Děkuji a také Vám přeji vše nejlepší

2 0
možnosti
IL

I67v10a70n82a 97L91a42n15c65e

30. 12. 2023 14:50

Všechno, co píšete, je hluboké a nutí člověka k zamyšlení, nyní jste opět nezklamal a napsal krásný blog pro zamyšlení ke konci roku:

Skutečné hodnoty, které dávají životu smyl, jsou v srdci člověka.

V našem životě je všechno pouze provizorní a vypůjčené, a to nemluvím pouze o hmotných statcích, penězích a o moci.

Na několik let, které utečou jako když do pampelišky fouknete, máme vypůjčené nejenom mládí a krásu, ale i zdravé tělo. Zapomenˇte na ego, zdravé tělo je velký dar, který by si měl každý chránit, být za něj vděčný a připomínat si, že to není samozřejmost, ale dar.

Do nového roku všechno nej

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivo. Napsala jste to krásně:-). Já Vám přeji především optimismus :-)

1 0
možnosti
Foto

Jardo, nemám potuchy, co chceš na Silvestra učinit s výhledem 50 na50, ale o to s větší intenzitou ti přeji šťastný Nový rok

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Vildo. Přeji Ti totéž

0 0
možnosti
LM

To jako Járo, tenhle článek ,vyvolal takový bugr? Co se to děje?

1 0
možnosti
Foto

Jardo, nesouhlasím, že je to přiblblý americký cajdák (je to naopak nadprůměr), ale souhlasím s tím, co chceš udělat. Ač netuším, co to je. Já se též řídím heslem, že radši budu litovat toho, co jsem udělal, než toho, co jsem neudělal. Jo a kvituji tvou sebekritiku.

2 0
možnosti
LM

Určitě věří správným věcem.

1 0
možnosti
LM
LM

Moje ego mi jednou ukázalo, zač je v Pardubicích pernik. Dvě operace a půl roku nemocenská.

4 0
možnosti
Foto

Pokud následky zvládne hlava, tedy i vlastní, je to na dobré cestě

0 1
možnosti
LM

Ještě, proč se tu hádáte? Asi něco důležitého.

2 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik