Diskuse

Apophis?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Abych se přiznal, tak já mám v těch božstvech dost pěkný hokej Přesto se nějak instinktivně toho Apophise bojím.

2 0
možnosti
Foto

Ano, jedno z nejhorších a nejtemnějších egyptských božstev. Díky, Vildo :-)

0 0
možnosti

Seňor, do you know where we're heading? Lincoln county road or Armageddon... (Bob Dylan)

3 0
možnosti
Foto

A nejlepší je, že tu cestu si převážně volíme sami, protože neumíme naslouchat. Díky, Miroslave

1 0
možnosti
Foto

Možná by se někdy člověk mohl vykašlat na bohy a žít spíš citem.

2 0
možnosti
Foto

Moc dobře řečeno, ono je to totiž skoro to samé. Jen lidé to dělají jinak. Díky, Alice

1 0
možnosti
Foto

P68e37t32r 92B81u69r72i11a57n

19. 10. 2023 11:01

Připomnělo mi to seriál Stargate.... Je třeba se bát, je třeba mít naději. Je třeba poznat i Apophise.

1 0
možnosti
Foto

Skoro nikdy jsem to neviděl, ale právě tohle slovo mi díky SG vytanulo a položilo základ. :-)

1 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že jsem si musela nejprve trochu doplnit jistou oblast vzdělání. Potřebují stálý přísun něčeho nového. Pak jsem pochopila.Diky

2 0
možnosti
Foto

To opravdu není zač, také pořád doplňuji. Teď jdu psát profi článek o delfínech, které Rusové nasazují u Sevastopolu :-))). Díky, Soňo :-)

1 0
možnosti
Foto

Bojím se, že se zapomenu bát. Měl bych?

2 0
možnosti
Foto

To jsem se opět zatetelil. Kdybys na setkáních nebyl vytrvale obklopen ženami, bylo by tolik o čem mluvit. Ano i ne, že?

1 0
možnosti

Je to složitější... nedá se to popsat. Hezké, moc.

2 0
možnosti

Myslím tím popsat zcela...🙂

1 0
možnosti

Apophis (Apep) také velí armádě démonů trápících lidi. A slunce přesto vítězí a vychází každé ráno. Démoni v nás. A boj každý den, jako bůh slunce, proti temnotě a démonům. Zvednout se a jít bojovat za svůj život i když vím, že se to nemusí povést, ale víra a vytrvalost, proti síle zla. 👍

3 0
možnosti
Foto

Velmi trefně, Lucko. Spousta lidí za sebe bojovat nedovede a někteří až moc. Mám dojem, že to, co jsem napsal, ve Vás začalo vířit :-), ale určitě si moc fandím :-)))). A moc děkuji za čtení.

1 0
možnosti
Foto

Ten had číhal již v Nun, když nebylo nic. Nevyhraje ten jas ho nakonec spálí. Jeho jmenovec nás v roce 2029 mine. Nebezpečí vidím jinde. Piš dál, píšeš dobře.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Pevně doufám, že máš ve všem pravdu. Hezké! Ty jsi prostě minimalista, když chceš. A kde vidíš, to nebezpečí? Utopení ve snu nebo spálení sebe sama? Moc dík, Vašku :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik