Diskuse

Vůle a vůle

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět jsem si s chutí přečetl, Jaroslave.

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že bez chuti to nebude nikdy :-))). Děkuji Vám, Miroslave

0 0
možnosti
Foto

Hezky se mi to četlo i v pondělí

1 0
možnosti
Foto

Tak to je supr, moc děkuju, Jitíku

1 0
možnosti

Jiří Schelinger... j

Sem prý blázen jen...

Ptají se lidé zdali vím, že potají se scházíš ní...věc háček má, láska je silnější než já

1 0
možnosti

I29v74a70n16a 42L81a66n71c29e

8. 10. 2023 23:52

Pokud hvězdy nepřejí ani vůle nestačí

1 0
možnosti
Foto

Přesně, Ivo, tak je to myšleno. Díky

1 0
možnosti

Tedy Járo, líbí

Příjemné čtení

Pocity...skryté a odhalené.

1 0
možnosti
Foto

Milé Světlo, velmi děkuji za hřejivý komentář.

1 0
možnosti
Foto

Já osobně vnímám poezii tak, že mě neoslovuje jen tím, jak to autor myslel, ale že mi přiblíží (připomene) moje osobní zážitky, sny. Tvoje poezie je jemná a příjemná. Dobře se s ní sní.

1 0
možnosti
Foto

Tedy dnes perlíte. To jsi napsal moc hezky. Hlavně tak píšu, vždy mám představu a pocit. A v poslední době se také nechávám čím dál více nést i při psaní. Čím dál častěji do toho jdu s tím, že nevím, co napíšu, jen chci a ono něco přijde. Moc dík, Petře

2 0
možnosti
Foto

Napíšu první, co mě napadlo, i když to možná nedává ten správný smysl: "Je třeba přijmout."

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že trefa, Honzo. Ani to přímo s takovou myšlenkou nebylo psané, ale vlastně to z toho hodně vyplývá. Je to tak! Díky.

1 0
možnosti
Foto

Jarine, Saskie Burešová uváděla Kalendárium, Nedělní chvilkou poezie provázeli zasloužilí umělci. Ale ty jsi ještě mladý, to tě omlouvá.

3 0
možnosti
Foto

Tak. A respirium A. Strejček

2 0
možnosti
Foto

Ta vlastní je silnější. (Podle mně.)

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Těžké, pak až příliš často stojíme sami proti sobě, díky, Vašku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik