Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobré ráno Jardo, dostala jsem se k vašemu článku zas pozdě... vše je objasněno. Tak to mám, alespoň bez bolesti přemýšlení. Tahle skladba je určitě moc nádherná, ale já bych si ji po večerech a o samotě nepouštěla. Cítím z ní chlad, strach a smrt. To co asi chtěl skladatel vyjádřit, to se mu povedlo. Vaše verše se mi opět moc líbí. Svoboda svazuje, není to lehké. Krásné podzimní dny přeji.

2 0
možnosti
Foto

Hezký den, Lucko. Takže jsem Vás rozesmutněl? Opět jste se přesně trefila, tohle chtěl skladatel vyjádřit. Ale já to tak úplně nevnímám, spíš součást cesty. Svoboda svazuje. To je úžasné. Mám ke svobodě svůj postoj a Vy jste to teď velmi dobře a jednoduše vyjádřila. Je to tak neskutečně relativní pojem, že se k ní vyjadřovat považuji takřka za ztrátu času. Už jste si pořídila ten FB nebo ne? Nenašel jsem Vás.

1 0
možnosti
Foto

Pustil jsem si při čtení tu skladbu a nějak mě to vzalo a přitom přesně nevím proč

2 0
možnosti
Foto

Pro mě je emocionálně dost silná, je v ní z mého hlediska vyjádřeno mnoho. Díky, Vildo :-)

0 0
možnosti
Foto

Bingo, Alice. Vyhráváte zlatého bludišťáka :-))). Díky :-)

1 0
možnosti
Foto

J84a50n 43Š72i86k

2. 10. 2023 7:59

Skvělé, Jardo, tohle mě hodně oslovilo. A v kombinaci s tou skladbou, dokonalé. Měj se fajn

2 0
možnosti
Foto

Super, Honzo. Díky :-), také se měj.

0 0
možnosti

To je výborné, Jaroslave. Řekl bych jedna z Vašich nejlepších. Oslovil jste mě velmi. A to platí i pro "Podzim", který jsem si dnes se zpožděním přečetl. Byl jsem v lese (už trochu podzimním) a Vaše verše mi ten okamžik evokují. Zdravím Vás srdečně.

1 0
možnosti

Ještě k tomu tématu: manželka říká, že je to ze "Sám proti mafii". Já se přiznám, že mi vše od Moriconeho připadá stejné - tohle mi připomíná hudbu z filmu s Belmondem, jak ho zastřelí při nastupování do helikoptéry (Profesionál?)

1 0
možnosti
Foto

Spíše o sexualitě než o lásce.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

A není to ve skutečné lásce to samé? :-)

1 0
možnosti
Foto

Ptáš-li se na zdroj tématu, pak mi to připomíná život a mnohé jeho osudy.

2 0
možnosti
Foto

Musím změnit perex, není to z něj jasné, měl jsem na mysli video. Jinak máš samozřejmě pravdu. Osudy jsou různé, ale mně v poslední době připadají v základu čím dál tím víc stejné :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik