Diskuse

Prohlédnutí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prohlédnutí často přichází až ve chvíli, kdy byla propásnuta poslední šance ještě něco napravit.

1 0
možnosti
Foto

To je ten nejhorší scénář, Vildo, viděl jsem to něčí smrtelné posteli. Díky.

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem zvláštní kocour, když šnečky mám rád😺

4 0
možnosti

To je mi vzláštní kocour, takovej kocourek

2 0
možnosti

I48v73a14n52a 59L54a92n78c71e

16. 8. 2023 17:28

Je smut ne, kdyz se prohledne az na konci cesty.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivi. Konec cesty může být začátek nové, ne?

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Prohlédnutí, nebo spíš prozření?

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Dost se to podobá, že? Díky, Vašku

1 0
možnosti
Foto

Chceš-li prohlédnout, měl bys dohlédnout. Počátky i konce. Dříve, než i tobě zazvoní poslední zvonce

5 0
možnosti
Foto

Je to tak, pane Jiroudku. Díky

1 0
možnosti

Jaromíre, hezké. Nakonci kariéry, na konci vztahu a hlavně na konci života. Všude je nakonec prohlédnutí.

2 0
možnosti
Foto

Je to tak, díky, Lucko. Už jsem zase Jaromír, já se snad přejmenuji :-)))).

1 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik