Diskuse

Salome

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teda Jardo, kdyby tě nepředběhl Karel Kryl, tak by to byla nejhezčí Salome, co znám.

1 0
možnosti

Opakuji, co jsem řekl minule, Jaroslave.

1 0
možnosti
Foto

A já tedy opakovaně moc děkuji. Přiznám se, že tohle považuji za jednu z nejlepších, jak jsem kdy napsal

1 0
možnosti
Foto

Nejvěrnější čtenář, děkuju, Vildo

0 0
možnosti
Foto

Bože, to je nádherný. Jsem ráda, že jsem si Salome nechala až na přečtení ve večerním čase a užila jsem si každé slovo! Jaroslave, kdyby byla kategorie báseň roku, tak Salome letos zatím nemá vůbec konkurenci!

1 0
možnosti
Foto

Mně zase nikdo nikdy nenapsal tak hezký komentář, děkuji Zdeni

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, Alice, děkuju. Myslím, že se mi podařilo něco velice přesně vystihnout

1 0
možnosti

I69v51a79n42a 86L88a95n21c93e

28. 5. 2023 17:54

Nekdy je Krok zpatky tim lepsim resenim

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Zuzi, to opravdu zahřálo od tak kulturního člověka, jako jsi Ty.

0 0
možnosti
Foto

počtení

Salome naříká. Nad hlavou Jana Křtitele?

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Ve skutečnosti ano :-). A nad vynesením rozsudku smrti ze strany Heroda. Děkuju, Vašku

0 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik