Diskuse

Kapky rosy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět krásné verše, Jaroslave. Jsem rád, že jsem se k nim dostal právě v neděli.

1 0
možnosti
Foto

Proč právě v neděli, klid na vychutnání?. Jinak samozřejmě děkuji, Miroslave. Velmi si toho od Vás vždy vážím.

1 0
možnosti
Foto

Včera F 16, dnes zádumčivá romantika V podstatě se tu ukazují dvě stránky, dva světy v tobě samém. Remake známého songu podtrhl přesně to, co podtrhnout měl.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Vildo. Ano, dva světy, hezky jsi to vystihnul,díky.

1 0
možnosti
Foto

No, nebojíš se toho....

1 0
možnosti

Krásné verše a tolik procítěné

1 0
možnosti
Foto

Ano, Iri, byly velmi. Díky

1 0
možnosti
Foto

Dva světy zcela jiné.

Protnou se navždy?

A co když ne?

1 0
možnosti
Foto

Pak smutek zavládne

Díky, Honzo, častěji se neprotnou, že?

1 0
možnosti
Foto

Moc povedené, chlape.

2 0
možnosti
Foto

Souzeni si osudem.Krásné verše Jaroslave.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Vašku, to mě velmi těší

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, tak přesně tohle jsem v pátek večer potřebovala. Nádherné verše, děkuji!

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Zdeni a jsem moc rád, že jsem Vás potěšil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik