Diskuse

Stín

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^V Jaroslave, výborné, jako od Vás vždy. Omlouvám se, že mi tento Váš blog nějak zapadl. A byla by to opravdu škoda. Zdravím Vás srdečně.

1 0
možnosti
Foto

Hezky jsem si vynutil pozornost;-D. Děkuji velmi a také zdravím. Myslím, že dnes jsem napsal něco moc dobrého, ale váhám se zveřejněním:-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-) (přestože poezie není můj šálek kávy).

1 0
možnosti
Foto

Zajímavá a obdivuhodná kombinace střízlivého komentátora s básnickou duší. Kdo to je? Jaroslav ČervenkaR^R^

p.s. Básnička se mi hodně líbila.

2 0
možnosti
Foto

Tak tohle se Vám povedlo, Viléme. To fakt zahřálo:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Stín? A co s ním. Zkus ho překročit. či předběhnout, A snít. Že podaří se ti tak jej, a přitom ne sám sebe, doběhnout;-)

2 0
možnosti
Foto

Velmi moudré, pane JiroudkuR^

0 0
možnosti
Foto

Půjdu temnou nocí sám Bez lásky je těžké žít

Kdesi v dálce město tiše spí

Nikde slyšet žádný pláč a smích

mlha tlumí kroky mé měsíc ten jen o nich ví

ve větvích spí vítr Opuštěná hnízda vran

Oheň kdesi zaplanul

Kolem tančí jenom tichý stín

Sladký smích a něžný dívčí klín

po špičkách já půjdu dál za láskou

Za tebou, tak jak jsem vždy snil

3 0
možnosti
Foto

... to je kousek na melodii písničky Simona a Garfunkela The Sound of Silince :-) musela jsem to zdrcnout a dát jen kousek, páč je to hodně textu :-)

5 0
možnosti
Foto

Krásný, včetně klipu!R^V

4 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko. Klip na doporučení Janky, jsem z toho docela unesený, úžasně atmosférické.

2 0
možnosti
Foto

R^

Snad ho ta divoká vášeň přerodí.

Má na to ještě vůbec šanci?

Moc bych mu to přál.

4 0
možnosti
Foto

Přejme to všem, Jene:-), díky moc

2 0
možnosti
Foto

Jardo, o šocích a překvapeních bych ti mohl dlouze vyprávět. R^ Ze stínu vystoupit zpět Na Výsluní.

8 0
možnosti
Foto

Já vím, Davide, asi to známe všichni:-), díky:-) Čekám na nějaký Tvůj příspěvek;-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS