Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V diskusi už bylo řečeno vše, tak jen R^R^ :-)

1 0
možnosti
Foto

Stručně, jasně a hlavně tak, že se vším souhlasím:-):-) R^

5 0
možnosti
Foto

Díky, Viléme:-), o to mi šlo.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za blog, Jaroslave. Zrovna včera jsem byl na vyšetření, kde se doktorka ptala, zda mám nějakou alergii. Když jsem řekl, že na Schillerovou, tak říkala, že tu má také, ale myslela prý spíše alergii na léky.

Za blog velká karmaR^

P.S. Před chvilkou jsem splnil svůj velký dluh a po roce se přinutil napsat blog.

10 0
možnosti
Foto

Díky, Ivane, chystám se na něj, dnes samá havárka, nic nestíhám;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Pro ,,morální giganty" není pomalu kam plivnout. A nejen v PČR, ale takřka v celé ČR;-)

2 0
možnosti
Foto

Já ji mám náhodou rád. A Karla taky. Vždy, když se něco děje, tak reportér za nimi zaskočí. A Alenka Pávová vždy tak upřímně sdělí, jaká je to katastrofa, ty deficitiní finance. Karel pak s razancí Che Guevary odsoudí vše, co se netýká hnutí ANO.

Nádherné divadlo, ta gesta, ten drajv. Mějme je oba rádi, moc to potřebují.

6 0
možnosti
Foto

Především Karel s těma jeho psíma očima, díky, Tomáši:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma, Jaroslave, to je prostě Babišův styl. Drze kritizovat to, co dělám sám. No a všichni se toho drží, včetně koblihářů ve zdejších diskusích.:-)

3 0
možnosti
SL

Když ono se to osvědčilo ! ;-D:-):-P

Myslím tím, když zloděj křičí - chyťte zloděje !!

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, co se její maličkosti týče.... na jedné straně škoda slov, na straně druhé dobře, žes to napsal....

9 0
možnosti
Foto

Ahoj, Filipe. Díky, víc asi není třeba říkat

1 0
možnosti
MV

Madame Schillerova je jen další pudlík čekající na odměnu. Nic jiného.

6 0
možnosti
Foto

Načančaný pudlík, díky, Marku:-)

0 0
možnosti
MM

Poněkud přestárlá manekýnka, která s uhrančivým výrazem, za pomoci máchání rukama vždy tvrdí, že současná vláda dělá vše špatně a oni dělali vše skvěle, ve mě vzbuzuje jen pobavení.

6 0
možnosti
Foto

Tak je to asi nejlepší, díky, pane Mudro:-)

0 0
možnosti
Foto

K téhle "dámě" se nemůžu vyjadřovat. Nenacházím slov. Ale za ty její prachy bych kritizovala cokoli.R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,32
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik