Diskuse

Už ne

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^ Moc dobré, Jaroslave. Líbí se mi ty Vaše odkazy k antice, které mi, jak už jsem Vám kdysi napsal, evokují Machara, kterého mám rád.

1 0
možnosti
Foto

Trochu pýcha na mé straně, Miroslave:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, tohle je dobře čitelné, jasné, bez hádanek. R^

1 0
možnosti
Foto

Ženy to tak mají raději, že? Děkuji Vám, Alice. A to dík především proto, že vidím, co sama píšete, hodně to vypovídá.

1 0
možnosti
Foto

žít bys přestat neměl

určitě ne kvůli Pýthiím

z reklam na nežití....

1 0
možnosti
Foto

Nečekej na prázdnou naději

možná hledáš na špatném místě

jdi opačným směrem

a třeba potkáš právě ji

bude tě mít ráda? Možná?

Jistě.:-):-)

Tobě R^R^

5 0
možnosti
Foto

Ty mě jednou zničíš, Pavlo:-);-D. Velmi děkujiR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Ivanko. Občas si myslím, že rozpoznám, která se Vám bude líbit:-)

1 0
možnosti
Foto

Nuž čo, bolo ako bolo a je ako je. Smutnobôľnokrásnečisté.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-), děkuji, Janka. Jako vždy milá:-)

1 0
možnosti
MB

Každopádně píšete dobře. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, paní Markéto, velmi si tohoto cením. :-)

0 0
možnosti
Foto

J92a63n 21P68r11a39ž56á93k

25. 10. 2022 21:10

...už konečně seber odvahu a sílu vnitřní...

Chlape, Ty teda dokážeš přinutit člověka přemejšletR^

2 0
možnosti
Foto

Klobouk dolů, Honzo. Perfektně jsi to přečetl. Nebyl by to i námět na povídku? Kdo bude rychlejší?:-) Díky!

1 0
možnosti
Foto

Už ne! bránila se. Už ne! v agónii křičí. Už ne! prohnula se v pase. Už ne! další orgasmus mě zničí. ;-D

5 0
možnosti
Foto

Já se z Tebe picnu, kámo. ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik