Diskuse

Tanec

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten, kdo jen tančí v rytmu zběsilém

nemá čas na lásku, radost ani smutky

nezná vítězství, porážku či dobré skutky

jen se tak točí dokola jak za vírem

a ani nevnímá, že do propasti padá

A proto zpomal, zastav, přestaň se štvát

i když si to možná dnešní doba žádá

nemusíš jen dávat, začni taky už konečně

sám sebe mít rád...

Jardo: R^:-):-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Pavlí, už jsem myslel, žes na mě zapomněla. :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ další tvá velmi povedená báseň.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Šári, na nemilovnici básní velmi příjemné

1 0
možnosti
Foto

Milá návštěva, Děkuji Vám, Alice:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jardo, to je krásně rozervané, jak jen pocity vzpomínajícího mohou být.

2 0
možnosti
Foto

A to ještě nevidíš realitu;-D;-D;-D. Díky, Honzo.

1 0
možnosti

Lidské srdce je nekonečná studnice nejen inspirace....V

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, vzala jsi mi to z úst;-)R^

2 0
možnosti
Foto

,,Mám či nemám povinnost nebrat ohled na to, jestli ta či ona skupina jsou ve svém osobním životě podvodníci, nebo lidumilové, ale nemohu ze svého podvědomí vymazat informace o tom, že mě bolí žaludek, neofašisti mi pomlouvají kamarády, a stát, jemuž jsem už od skautských let několikrát sliboval věrnost a lásku, se rozpadl. A kdykoli si o pustím televizi, umírají přede mnou děti. ":-/ A tanec? Co s ním? S politiky netančím. Kdo minulostí žije, žije jí dodnes. Přesto, že čas dávno mnohé odnes. ,,Jen" ty jizvy zůstaly. A občas zabolí.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Miroslave, vím, že byste to nepsal jen tak.

1 0
možnosti
Foto

Nosit svůj batoh s kamením je náš úděl...R^

1 0
možnosti
Foto

Ne, ne, Vildo. Skutečný úděl je ho včas zahodit:-), moc dík za něvštěvu.

3 0
možnosti
Foto

Já kafe už majíc pochopila,

co mi ta báseň poradila.

Méně mluvit, více vnímat

a kameny ze zad snímat... R^

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS