Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Právě čtu Rudolfa Medka, legionáře, nejsou náhodou příbuzní? Citace o dně je vtipná - ano, člověk si to tam může prohlédnout. To člověka napadá asi hlavně, když vidí bezdomovce. Mají sraz kousek od mého současného bydliště, zašiti v koutku, je tam přístřešek, takže mohou obývat i v dešti a v létě se tam dá přespat. Jsou na dně....Už ani nežebrají. Jen tak kecají pospolitě a většinou u toho nechybí flaška. Co pijou, radši nechci vědět. Dokonce se tam vyskytují i "dámy".

1 0
možnosti
Foto

Nejsme příbuzní, Medků je jako psů.;-D Jen v Liberci máme několik jmenovců, hlavně, když jsem dělala na poště, vzniklo kvůli tomu pár vtipných momentů.:-)

0 0
možnosti

Po přečtení posledního blogu autorky jsem si našla na internetu pár informací a už jsem v obraze. Pro někoho může být kniha Šárky Medkové, ale i rozhovor ze 7.2.2022, terapií:

https://wave.rozhlas.cz/muzou-do-toho-zahucet-i-zeny-od-rodiny-a-s-dobrym-povolanim-rika-autorka-knihy-o-8676327

1 0
možnosti
Foto

Ano, můj poslední blog úzce souvisí s tím, co bylo v knize.:-)

Díky za poslechnuti rozhovoru, zítra ještě vyjde jeden v DVTV.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jardo R^, Šárko, zatím mám jen fakturu o zaplacení z Pointy ;-), ale knížka se někde toulá.

2 0
možnosti
Foto

Nejsi jediný. Příští týden se určitě dočkáš.:-)

2 0
možnosti
Foto

Těším se, že si koupím od Šárky osobně :)

Je to dobré téma :-)

3 0
možnosti
Foto

Můžu poslat, ještě nějaké mám.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé téma a poutavá recenze, která splnila svůj účel. Aktuálně mám sice jednu knihu rozečtenou a dvě, které jsem ještě nestačil přečíst, ale zvažuji co nejdříve si přečíst i recenzovanou knihu...R^

3 0
možnosti
Foto

Tak to moc děkuji. Pak dejte vědět, jak se líbila.:-)

0 0
možnosti

Kniha vypadá zajímavě, recenze super :)

2 0
možnosti
Foto

J90a77n 35A46n33d56r21l38e

22. 1. 2022 15:38

R^ (i autorce knihy)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, autorka jistě poděkuje sama;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

jsem momentálně ve stavu přípravy na čtení:-)

2 0
možnosti
Foto

To chce něco silnějšího, pivo stačit nebude.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám knihu od včerejška doma a zatím se ztotožňuji s recenzí.R^ Pro mě je to pohled do zcela nepochopitelného světa.

3 0
možnosti
Foto

Pro mne už také, neboj.:-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji ti, dobrý muži. Doufám, že jsi byl objektivní a nechválil jen kvůli krásným... očím.;-DV

1 0
možnosti
Foto

Ty jo, tak to je v háji, já jsem to psal právě kvůli... Tvým krásným očím  ne, vážně, je to velmi autentické, chvílemi až děsivé.

2 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik