Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jardo, dostal jsem se ke čtení až teď. V těchto letech jsem byl malej kluk a měli jsme svoje "vlastní války" na sídlišti. Že se někde bojuje doopravdy, jsem se dozvěděl maximálně od rodičů či soudružky učitelky. Jsem zvědav na pokračování.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Davide, díky za návštěvu. Také jsem zvědav na pokračování;-D;-D;-D. Teď jsem si to znovu přečetl a nejsem moc spokojený se stylistickou úrovní. Jsem nerad nostalgický, ale také jsem řešil jiné věci:-). Člověk třeba býval ještě tak krásně naivní, že?

1 0
možnosti
Foto

Máte přehled. Dík za připomenutí.

1 0
možnosti
Foto

Opravdu není zač, připomínám to i sám sobě:-). Díky za návštěvu.

0 0
možnosti

P52e62t59r 30L69o63r17e44n76c

6. 12. 2021 19:47

Šáh Reza Pahlaví dostal při nákupu v Praze v r. 1977 u kasy bonus - Řád Bílého lva a čestný doktorát Karlovy univerzity. Tomu brejlatýmu skladníkovi na pražským Hradě tehdy oplatil taky nějakou tou jejich místní rodinnou medailí.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé díky.

Já si pamatuji jak byl šáh R.P. v Praze. Asi tu jednal o nákupu zbraní. Televize, noviny byly plné: šáh R.P. si prohlédl...šáh R.P. zavítal....šáh R.P. se setkal atd.

Pak odletěl do Paříže. Asi také jednat o nákupu zbrní.

A naše televize noviny:

Pan Pahlaví si myslí ... pan Pahlaví si neuvědomuje ... pan Pahlaví se neorientuje atd. :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši. Kolik Vám je? Na fotce bych hádal jen něco přes 40. Doufám, že to nevyznívá drze, ale překvapil jste mne.

0 0
možnosti

Zní to asi cynicky - ale dokud se tito dva "kočkovali" tak se vybíjelo napětí v tomto teritoriu. Co by za to Izrael dnes dal, má a bude mít s Íránem velké starosti a těžkou hlavu.

2 0
možnosti

J44a30n 16R79á32ž

6. 12. 2021 13:52

Jsem zvědav na pokračování:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS