Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Skoda,

Ze vladimira Boskova zmizela. Sice byla nebezpecim pro ty jednodussi ctenare kteri by ji uverili, ale aspon se u jejichvec ́deckeckych clanku clovek zasmal.

Bohuzel ji nahradil jakysi nic nerikajici suchar v modre kamizole.

1 0
možnosti
Foto

Měly jsme s Radkou v diskusích občas spor, občas jsme se shodly... ale stále platí, že umí psát a její zmizení mě velice mrzí. Respektive - šokuje.

4 1
možnosti
Foto

Dobrý večer, Veroniko. Ono není tak zle. Já opravdu nepotřebuju bourat čísla čtenosti. A semtam na svůj schovaný osobní blog i něco napíšu. Tohle mě asi neopustí. Když si pročítám minulost, byly to texty šroubované, ale některé nebyly špatné. Extra se neposunuji a jsem schopná sebereflexe:) Psaní blogu je pro mě hlavně výzva a zkušenost: Hodnotíte-li děti - je zdravé jít z kůži na trh a líp jim rozumět - víc do všeho vidět. Ćeštinář má umět semtam něco napsat a dostat zpětnou vazbu. Přijde mi to vůči dětem poctivé - i když pro mne tvrdé semtam:))

Díky moc za to, co jste napsala. Opatrujte se ve zdraví. To myslím vážněji než vážně...Ono totiž, ač jsme každá z jiného těsta - tohle chápeme asi stejně...celé je to o zbabělém vykrádání pojmů a nepochopení nejdůležitějšího...

toho zcela prostého: Miluj bližního svého. Pěkný večer a hezký adventní čas přeji:)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, něco jste napsal hezky a za to děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Vítejte zpět, Radko. Jsem rád, že můžete aspoň do diskuzí.

1 0
možnosti
JT

A blog Roberta Kaliny byl smazán proč ? protože psal taky kriticky proti vakcinaci ? Měl uvedeny zdroje a studie a na nikoho neútočil ani nebyl vulgární. Cenzura z jakého důvodu ? Tohle je docela nehoráznost. Ví někdo co se stalo ?

0 0
možnosti
Foto

Rozumim tomu,ze byla stazena RK. Pred stazenim uz mela delsi zakaz diskuze. Porad psala o ostatnich a porad urazela. Opravdu porusovala kodex blogera.

Proc byla vsak smazana velmi nahle p.Boskova? Kvuli napadani a reseni ostatnich to nebylo. Takze jen cenzura kvuli obsahu ?Pricemz vetsinou jen kopirovala ze zahranici...... Nerozumim. :(

4 2
možnosti
JV

Pan Banga to vysvětluje v blogu Karla Ábelovského. Podotýkám, že pro mne zcela pochopitelně.

6 0
možnosti
DH

D46a94v55i13d 17H35o39r98á53k

5. 12. 2021 12:19

I když sice mimo téma bych si zde, dokonce se slzou dojetí která mi stéká z očka při té vzpomínce, dovolil vzpomenout na smutný případ který nastal 1. dubna loňského roku.

Tehdy zde jeden z VIP-pisálků napsal jakousi povídku na dočasnost o Domku se zahrádkou. V ní se pak s tak dojemným příběhem tehdy s námi všemi a touto zdejší zahrádkou loučil tak dojemně, že snad i překonal i nezapomenutelné loučení vládního představitele našeho bratrského národa, Vladimíra Mečiara který se tehdy za zpěvu nostalgické písně, máváním ručkou a pozdravem "Pá, Pá" loučil se svou vládní funkcí.

Na ten den nezapomenu, neboť díky jeho dojemnému příběhu a jeho rozhodnutí o odchodu jsem skutečně po přečtení ani usnout nemohl. A usnul jsem až snad v ranních hodinách následujícího dne, když jsem si uvědomil, že článek-povídka byla zveřejněna právě s datem 1. dubna a mohlo by se jednat o Aprílový žertík.

Ale bohužel nešlo o žertík a i v diskusi pod tímto výplodem odcházející tvůrce literárních pokladů a fundovaných politických rozborů své rozhodnutí potvrdil s tím, že definitivně odchází do jiných sfér.

A opustil tuto zahrádku a řadě jeho dychtivých čtenářů tak připravil smutné a temné dny.

V nedávné době se však po tom smutném, šedivém a téměř nekonečném období plném nostalgických vzpomínek začalo snad blýskat na lepší časy a svítat, když tento zahradníček, který dříve tak pečlivě opečovával své literární záhonky patrně našel nějakou dírku v plotě a zase sem do té zahrádky po téměř ročním období půstu zase občas vleze.

A tak i vy, příznivci a obdivovatelé těchto dvou dam, také doufejte v lepší časy, kdy se vám sem tyto idóly zase nějak vetřou

0 1
možnosti
PK

Což o to. Paní blog paní Boškové byl otravný a až příliš často nepřesný. Kulantně řečeno. Dost mi to vadilo a až po jistém článku pana Cilicha, jsem ten blog přestal navštěvovat. Problémem však bylo to, že právě paní Bošková kopírovala části svého blogu i do jiných diskuzi.

A to už bylo přímo otravné.

No, dovolil bych si snad napsat ještě to, že nikdy nedávala odkazy na články z kterých čerpala. Maximálně zdroje.

Jaké bylo mé překvapení když jsem zjistil, že kopírovala celé statě z jiných serverů. To je jednoznačné porušení pravidel. Nedělal bych z toho velké divadlo. Ač jsem blog paní Boškové nesnášel tak konstatuji, že i mě podobné řešení vadí, ale v zásadě ho chápu. Dva až tři okopírované články denně je prostě moc.

Osobně bych na tom nic jiného nehledal. Tím spíše, že na toto byla v každé diskuzi upozorněna diskutujícími. Předpokládám tedy, že ji na to důrazně upozornil o administrátor.

Takže můžeme si nakonec myslet cokoli. Ale já mám jasno. Neustálé porušování pravidel a následná toxicita v diskuzích, nemohla jinak skončit.

A nakonec mě mrzí, že jsem se na tomhle podílel i já. Přestože je mi jasné, že to asi ani jinak skončit nemohlo.

3 0
možnosti
PK

Omlouvám se za nepřesnosti a opakování. Psát z telefonu není má parketa.

V příspěvku však je to, co jsem napsat chtěl.

1 0
možnosti
RK

Blogy paní Kielbergerové jsem nečetl, stačilo mi, když jsem narazil na její diskusní příspěvek. Počítám, že její zhusta "učitelské" výrazivo dosáhlo maximální možné únosnosti. Její napadání názorových odpůrců hysterickými výlevy mi spíš připadaly že je postižena pocitem permanentní periody.

6 0
možnosti
Foto

... víte, někdy, je toho na jednoho člověka tolik, že prostě podlehne, a pokud o tom někdo nic neví, pak může vyslovovat podobné odsudky bez uzardění, samozřejmě ... to ale neznamená, že má pravdu a právo se nad někým vyvyšovat. :-/

1 0
možnosti
MM

Žhavé téma je dnes svoboda slova a právo na vlastní názor.

Jsem přesvědčen, že články paní Boškové nebyly objektivně informativní, ale účelově manipulativní. Ani si nechci představovat fatální následky pro některé jej nadšené čtenáře.

Společnost by měla mít schopnost se bránit.

3 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik