Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Taky mám zkušenost, že při návštěvě Kauflandu jsem bílá vrána, která si očistí rukojeti vozíku i ruce desinfekčním roztokem ;-D.

Prodejna je vybavená dvěma strojky na postřik rukou i navlhčenámi ubrousky. Jeden u hlavního vchodu a druhý u vchodu do vlastního prodeje. Přesto je lidé moc nepoužívají. Ve vlastním obchodě lidé náhubky používají celkem obstojně.

Tak jeden dement z 10ti lidí v obchodě ho nemá, nebo jen na půl žerdi :-P.

1 0
možnosti
Foto

KarmaR^

A kaju se. Občas ho mám nasazenej halabala také.:-) My brejlatí to teď máme ještě těžší. Vidíme úplný.... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji:-). Nosím hodně sluneční brýle, tak vím, o čem mluvíte. Hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Dodržovat ta jednoduchá opatření je snadné a věřím že i účinné. Být bezohledný není žádný hrdinský odboj. Pro statečnost a její uplatnění jsou jiná témata.

3 0
možnosti
JB

J14a56n 76B84a11r48t80o44ň

24. 11. 2021 8:01

Vážený pane, srovnejte švejkovské Česko s disciplinovaným Německem nebo Rakouskem - stejné problémy a stejné výsledky. Ono asi na disciplině moc nezáleží, že ano?

0 0
možnosti
Foto

A jak víte, že jsou v Covidu disciplinovaní? Já tedy ne! Možná jsou disciplinovaní Švédi.

0 0
možnosti
Foto

Dávám karmu R^, i když v některých věcech tak úplně nesouzním. Chybí mi tam dost zásadní důvody - "zmatenost" , "nedůvěra" nebo "vlastní zkušenost".

Starší lidé se v problematice příliš neorientují a pak stačí pár hoaxů např. o farmaceutickém byznysu, o mikročipech, o úmrtích u vakcíny AstraZeneca, aby byli zmatení....

Škodit může ale i přílišné přemýšlení - když už vláda lhala tolikrát, lze tentokrát věřit, že opravdu mluví pravdu? Ministr Vojtěch je naprostý diletant a naprosto selhal, přesto ale byl znova jmenován ministrem. To opravdu nemáme žádnou skutečnou respektovanou autoritou a důvěryhodnější osobu? Proč byl vůbec v době koronakrize jmenován ministrem dermatolog Arenberger? Nebo šlo jen o to, aby loajální ministr poslušně plnil příkazy? Proč vláda nikdy nevysvětlila důvod odvolání Rážové? Proč premiér tvrdil, že opozice straší lidi a že žádná druhá vlna nepřijde? Chrání nás roušky nebo až respirátory FFP2 (či dokonce FFP3)? Netvrdila vláda při startu očkování, že po něm budou tito lidé bezinfekční? Proč ministerstvo zdravotnictví odmítlo zatím úplně všechny žádosti o odškodnění za problémy po vakcinaci? A co kauza Babišova odmítnutí očkování své dcery kvůli výši jejich protilátek? Těch případů je samozřejmě mnohem víc, takže někteří lidé mají prostě chaos a nedůvěru v hlavě...

Každý má svou míru inteligence. Chytří i hloupí mají každý svůj důvod, proč se očkují nebo proč vakcinaci odmítají. Rozumím argumentům obou stran, snad proto bych si netroufnul generalizovat či dokonce odsuzovat druhý tábor.

A k té vlastní zkušenosti - sestra mé známé (75 let) zemřela 14 dní po očkování, ačkoliv do té doby neměla žádné problémy. Po očkování ale dostala horečku a zvracela. Snad každý (kdo není fanatikem) pochopí, že se má známá odmítá nechat očkovat...

5 0
možnosti
Foto

Dobré ráno. Moje názorová paleta na Covid je mnohem pestřejší. Napsal jsem jen to, co mě štve nejvíc. Myslím, že víte, že na dosluhující vládu mám jasný názor a nechtěl jsem do textu tahat politiku. Nepíšete, proč ta paní zemřela. Nemám ve svém okolí jedinou osobu, která by po očkvání měla potíže. Text není mířený proti lidem s pokorou, viz třeba moje reakce na pana Tichého. Po přečtení toho, co napsal, mi bylo smutno. Věřím mu každé slovo a bylo mi hrozně líto, že takový skvělý člověk (aspoň dle mého názoru) se takto upozaďuje. Kdyby tábor odpůrců vakcinace vedli lidé jako on a byli vidět lidé jako on, vypadalo by to jinak. Text je mířený především proti pozérům a hlupákům, které druzí nezajímají a nemají zodpovědnost. Možná z mé strany promluvila i frustrace. Už mám alergii na všechny laické články, uvádějící nějaká "fakta" a tvářící se odborně (z obou stran). Sám bych dokázal řadu z nich bez problémů převálcovat, proč, zbytečné. Když vidím ty nekonečné a sami v sobě se utápějící diskuze, hrozné. Snažím se jen používat selský rozum. Nemám moc tolerance k odpůrcům vakcinace, protože části z nich nevěřím potíže po vakcinaci, které avizují. A druhá část asi ani nemůže uvést příčiny případných úmrtí v případném důsledku vakcinace. Situace, ve které se to teď nachází, může vést k jedné věci, potřební nedostanou potřebnou péči. Asi dokážu pochopit, že starší člověk obecně se vakcíny bojí, možná jsem to v textu měl zmínit a napsat, že to je spíš ve smyslu mladších ročníků. Ale sám už jsem z toho unavený a fakt na to mám alergii. Můj skutečný názor je, že se s tím asi moc nenadělá a budeme se muset smířit, jako s chřipkou, ale jsem přesvědčený, že kdyby se dodržovala ona zmíněná základní opatření a byla skutečná obecná individuální zodpovědnost, situace by byla lepší. Ne v pohodě, ale lepší. No, takhle dlouze jsem ještě asi na nikoho nereagoval, berte to tak, že si Vás opravdu vážím. Hezký den, pane Chválny a děkuji za karmu, návštěvu a jako vždy snahu o objektivitu.

0 0
možnosti
Foto

J80a71n 35Š81i19k

23. 11. 2021 22:07

Souhlasím. Jen bych si dovolil doplnit. Rozumně odstupy, umývání rukou, roušky kde mají smysl a hlavně, když se necítím dobře, mám rýmu a teplotu, tak nejít do práce, divadla a na nákup vyslat příbuzného a taky nedávat kašlající dítě do školky. Kdyby se dodrželo jen tohle, je veškeré očkování zbytečné. Hezký večer

2 0
možnosti
PN

P92e15t11r 41N93e75d60v89ě65d

23. 11. 2021 18:15

No páni...jak to říkáte? Zasloužená karma? R^ i přes to nezbytného Babiše, který s tou svou partičkou nechtěl v podstatě nic jiného než popisujete, leč pro ten boj za svobodu a demokracii to nestačilo a nešlo nereagovat. Tak se holt utahovalo...

0 0
možnosti
Foto

Tak tak, ale kde to, pane autore, žijete? Tady jsem např. ještě neviděl v NC Penny nakupujícího bez roušky, neb si to hlídá sekuriťák. Pokladní jsou za plexikem a stále tam vidím stejné tváře - takže žádná jipka.

Autobusem nejezdím, ale manželka ano a nikdy se nepozastavovala nad tím, že by tam byl někdo náležitě nezahalen.

Co se týče rozestupů, tak ty dvě minuty u pokladny nikoho neohrozí, to jinde, když se sejdou dámy na výměnu informací někde na rohu, to už je horší.

Něco jiného je v zaměstnání, podle zdejšího pozorování se to nejvíce šíří tam - mladší členové rodiny si přinesli koronáče z práce.

Něco jiného jsou různé sešlosti u džbánku a podobně.

Takže - dodržujme náležitou zahalenost tam, kde to má smysl, ale neotravujme lidi tím, že je budeme buzerovat kvůli prkotinám. Což ovščm nám, Čechům, jde nejlépe.

Vloni jsem uvedl jako příklad, že považuji za blbost jít po liduprázdné louce s rouškou. Na to mi jeden zdejší chytrák namítl, že jdu, vydechuji viry a třeba za pár minut půjde za mnou stařenka a vdechne je.

Proto volám: LIDI, MYSLETE!

Jenže když uvážím, že skoro milion lidí nalétlo energetickým šmejdů, tak moje volání bude marné.

:-)

8 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, pane Dvořáku:-). Váš příspěvek jako vždy není od věci.

0 0
možnosti
MB

Plně se s obsahem ztotožňuji. Sedí to. Spíš je otázka, kde se to v národu bere? Zřejmě Švejko nátura s hlubokým genem. Neúcta k právu, povinnostem. Klasiko rys do r. 1989, v době Covida chaos voluntaristickými výklady opatření. Nedůvěra. Zvláštní reakce. Nařízení, zákon - Jak to ošulit ? Slušnost, jako slabost. Člověk, který něco dodržuje - To bude asi nějaký blázen? Bohužel ... :-)

6 0
možnosti
Foto

Bohužel. Zdravím Vás, Miroslave a děkuji za návštěvu.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS