Diskuse

Sebepřijetí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Jaroslave, čím více Vás očítám, nabývám dojmu, že popisujete můj příběh! Jinými slovy řečeno, život jde po fázích a bez chyb, nelze projít. Rovněž jsem byl instalatérem vesmíru! Bezchybný, všude jsem byl, další se tam teprve chystali! Já se odsud již vracel ! Jo, přišla fáze a já pomalu zvracel ...

Tím impulsem byla svatba. Ženil jsem jakol nejmladší z chlapů v rodině, 32 let. Kam se hrabe S. Turgeněv, se svými "Lovcovy zápisky"! Já zjistil, že vše je v kotníku! Svědomí, vložené geny, výchova! Při narození první dcery, mne přesně odsud (nekecám), začalo brnět. Drnčelo svědomí. Zajímavé, to jsem zase měl doposud v jupě! Nějaká rozhozená anatomie skladby těla, mladého úspěšného muže !

S hrůzou jsem seznal, že se asi mám změnit. Že jsem odpovědný za 2 lidské životy. Ženy a dítěte. Skutečně jsem hleděl. Já objevil - Doposud nepoznané vlastnosti! Přehazování priorit, vlastní, dobrovolné upozaďování se. Najednou i ta moudra nabývala obrysů. Marim Gorkij - "Za to, co je ve mne dobré - vděčím knize". I sdělení otce mého !

"Synu, nejlépe jsem se v životě měl, než-li jsi se narodil. Tvá matka o mne pečovala, podstrojovala. Následně jsem objevil nové role. Přenašeč těžkých břemen a uklízeč, čerstvě napadnutého sněhu"! Když jezdím na chalupu, nakládám kufr auta - v podbeskydí sněží hojně ! Život je super - Na každý hrnec, se nalene poklička.Tak mi to sdělil můj kotník ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Nejsou všechny dobré příběhy nakonec stejné? Instalatér vesmíru:-):-). Jak by Vám sdělila mnou adorovaná, stresy a negace se nám ukládají v těle. A to buďte rád, že jen kotník (pokud to tedy není jinotaj, je to to vlevo dole?). Hrnec a poklička, skvělé, je nutné pracovat a jít dopředu.

1 0
možnosti
Foto

Naprosto netuctový, nevšední a velmi kvalitní blog, který jsem přečetla jedním dechem. Zhruba v polovině textu jsem si už v hlavě sumírovala, co po jeho přečtení dodám do diskuse, ale po dočtení je mi jasné, že bych čímkoli svůj zážitek narušila. Takže jen děkuji! R^

3 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, paní Ortová. Tohle mě opravdu zahřálo u srdce. Děkuji a hezkou neděli:-)

1 0
možnosti
Foto

Jardo, skvělý blog, hlavně ta osobní zpověď. R^ Tohle si málokdo přizná. Jinak mě potěšila ta zmínka: že skutečná láska miluje nejvíce partnerovi nedokonalosti. To musím přečíst ženě, aby věděla, že jsem celej k pomilování. ;-D

4 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D;-D, to bylo boží, skromné i vtipné zároveň. Napiš mi, co na to řekla, tedy pokud to bude publikovatelné. Jinak Ti děkuji, Davide.

2 0
možnosti

Opět výborný článek! R^ A samozřejmě si vážím toho, že jste mne citoval. Díky.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji pane Chmelíku, já si zase vážím Vašich ocenění, jsou zjevně od člověka velkých kvalit.

0 0
možnosti
Foto

P10e87t84r 86B75u12r24i67a40n

23. 10. 2021 19:16

"Jsem unavený tím, kým mě chceš mít.." Linkin Park - Numb

Pokud člověk dojde k sebereflexi a následně k sebepřijetí, v jistém slova smyslu se mu vnitřně uleví. Ne nadarmo je každé duchovní učení založeno na nastolení vnitřního klidu, na poznání sama sebe. Na vidění v ostatních to dobré a chápat, proč je člověk takový, jaký je a takového jej přijmout. V dětském věku je v nás jistá bezstarostnost. Jako náctiletí jsme střežení a mnohdy nesnesitelní. S přechodem do dospělosti se na nás "podepíše" výchova, společnost, sociální prostředí. Ve středním věku se člověk postupně zklidní a začíná vidět i to, co neviděl.

6 0
možnosti
Foto

P13e60t27r 36B21u30r72i64a61n

23. 10. 2021 19:18

Jako náctiletí jsme střeštění má být.

1 0
možnosti

E73v58a 24S92á92d30e76c37k89á

23. 10. 2021 19:13

Tenký led pro diskusi? Hodně přemýšlím. Dno neexistuje. Bezpodmínečné přijetí, základna sebevědomí. Nelze však bez sebedůvěry, sebelásky, sebeúcty. Je potřeba být tichý, aby člověk slyšel... Tišinu duše...VR^

5 0
možnosti
Foto

Génius stále přikrytý,

nánosy záplav bolesti,

vnímání lidského neštěstí.

Na křižovatce stojí, poloslepé vtělení něhy,

bezradně krásnou hlavu kloní

a čeká na dort, co pravdou voní.

Chce se složit s vírou v náruč bezpečnou

a konečně vydechnout, láskou bezděčnou.

Dávám Ti znamení, ať víš kam jít,

drahokame, co se ještě netřpytí.

Bojuješ silou, vůlí, co to dá a hedvábná rukavice už je zvednutá

1 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 2366x
Věčný tulák, který se zajímá o vše zajímavé 

https://www.soudobahistorie.cz/

Seznam rubrik